dsdsa

nutizie

I periculi nascosti di l'accidenti sò riassunti in 21 categurie:

Incendiu, splusione, avvelenamentu è suffocazione, dannu d'acqua, colapsu, frana, perdita, corrosione, scossa elettrica, caduta, danni meccanici, esplosione di carbone è gas, danni à l'installazione stradale, danni à i veiculi stradali, danni à l'installazione ferroviaria, danni à i veiculi ferroviari, trasportu d'acqua dannu, ferita portu è portu, ferita di trasportu aereo, ferita in l'aeroportu, altri periculi nascosti, etc.

nasfafgd

I principali contramisure è misure per a rettifica di u periculu oculatu

1. Implementà a pruduzzione mecanizzata è automatizata
A produzzione meccanica è automatizata ùn hè micca solu un mezzu impurtante di sviluppà a produzzione, ma ancu un modu fundamentale per ottene a sicurezza intrinseca.A mecanizazione pò riduce l'intensità di u travagliu, è l'automatizazione pò riduce u risicu di ferite persunale.

2. Stallà i dispusitivi di sicurità
I dispusitivi di sicurità includenu i dispositi protettivi, i dispositi di sicurità è i dispositi d'avvisu.

3. Enhance forza miccanica
L'attrezzatura meccanica, i dispositi è i so cumpunenti principali anu da avè a forza meccanica necessaria è u fattore di sicurezza.

4. Assicurà a sicurità elettrica è reliability
E contromisure di sicurezza elettrica sò generalmente cumpresi scossa anti-elettrica, incendi è splusioni anti-elettrica, è antistatica.E cundizioni basi per assicurà a sicurezza elettrica includenu: certificazione di sicurezza, alimentazione di salvezza, prutezzione anti-shock, focu elettricu è splusione, è misure anti-static.

5. Mantene è rivisione a machina è l'equipaggiu cumu necessariu
A machina è l'equipaggiu sò i principali strumenti di pruduzzione.Durante u funziunamentu, alcune parti inevitabbilmente sguassate o esse danate prematuramente, chì ponu ancu causà accidenti in l'equipaggiu.In u risultatu, micca solu a pruduzzione ferma, ma ancu l'operatori ponu esse feriti.

Dunque, per mantene a machina è l'equipaggiu in boni cundizioni è prevene l'accidenti di l'equipaggiu è l'accidenti di ferite persunale, deve esse realizatu un mantenimentu frequente è una revisione pianificata.

6. Mantene un layout raghjone di u locu di travagliu
U locu di travagliu hè l'area induve i travagliadori utilizanu machini, equipaghji, arnesi è altri equipaghji ausiliari per processà materie prime è prudutti semifiniti.Una urganizazione sana è un layout raghjone ùn ponu micca solu prumove a produzzione, ma ancu una cundizione necessaria per assicurà a sicurità.

A stacking messy di scarti di metallu, oliu lubrificante, emulsione, prudutti ruvidi, semi-finiti spargugliati in u locu di travagliu, è terreni irregolari ponu tutti l'accidenti.

7. Equipatu cù l'equipaggiu di prutezzione persunale
Hè necessariu furnisce l'equipaggiu di prutezzione persunale cù funzioni protettive currispundenti cum'è contramisure supplementari secondu i periculi, i fatturi dannosi è i tipi di travagliu.


Tempu di post: 19-aug-2020